Індонезійські слідчі склали перелік причин, які призвели до катастрофи Boeing 737 MAX в жовтні 2018 року. Про це повідомляє газета The Wall Street Journal з посиланням на джерела.

Як зазначає видання, у доповіді індонезійські слідчі перераховують близько 100 факторів, які призвели до катастрофи. Одними з причин аварії, на думку влади Індонезії, могли послужити недоліки в технічному обслуговуванні лайнера і проблеми з системою MCAS (Maneuvering Characteristics Augmentation System), яка автоматично коригує положення літака в повітрі.

  В Україні почали діяти нові вимоги до якості молока

Представники США планують відвідати Індонезію в кінці вересня, щоб обговорити цей доповідь.

Очікується, що до листопада Федеральне управління цивільної авіації (FAA) представить власні міркування щодо покращення якості підготовки пілотів до екстрених ситуацій і посилить порядок сертифікації нових літаків.

  • Boeing відзвітував про найбільший збиток в історії 25.07.2019
  • Саудівська Flyadeal відмовилася від Boeing 737 на користь конкурента 08.07.2019
  • Boeing виділить $100 млн жертвам катастрофи 737 Max 04.07.2019
  • Польоти Boeing 737 MAX заборонили понад 50 країн після двох авіакатастроф – в Ефіопії та Індонезії, в результаті яких сумарно загинули 346 осіб. Керівництво корпорації визнало, що обидві події сталися після збою в роботі системи MCAS.
  • За словами віце-президента Boeing з маркетингу Ренді Тинсета, корпорація розраховує повернути в експлуатацію літаки 737 MAX в четвертому кварталі 2019 року. Однак галузеві й урядові джерела WSJ вважають, що лайнери цієї моделі можуть повернутися в повітря тільки в наступному році.
  • На тлі цих проблем Boeing відзвітувала про $3 млрд чистого збитку.